Вакансии

 

«Б» корпусының бос мемлекеттік әкімшілік лауазымына негізгі қызметкердің бала күтімі демалысы кезеңіне 2024 жылғы 6 қаңтарға дейін (негізгі қызметкер белгіленген мерзімнен бұрын шығұға құқылы) орналасуға арналған жалпы конкурсты өткізутуралы хабарландыру

 

 

Ақмола облысы «Ақкөл аудандық мәслихатының аппараты» ММ (индекс 020100, Ақмола облысы Ақкөл ауданы Ақкөл қаласы, Нұрмағамбетов көшесі, 102. Анықтамалар үшін телефондар:8-716-38-2-09-62,8-716-38-2-03-33, электрондық почта - maslihat_akkol@mail.ru, akkol_masl@aqmola.gov.kz) (электрондық хатты мемлекеттік органдардың интранет порталы арқылы жолдағанда файлдардың максималды жіберілетін көлемі 20 Мб, сыртқы поштадан (mail.ru. gmail.com және т.б.) 5 Мб аспауы қажет) «Б» корпусыныңтөмеңгі бос мемлекеттік әкімшілік лауазымына жалпы конкурс жариялайды:

«Ақкөл аудандық мәслихатының аппараты» мемлекеттік мекемесі ұйымдастыру бөлімінің бас маманы негізгі қызметкердің бала күтімі демалысы кезеңіне 2024 жылғы 6 қаңтарға дейін (негізгі қызметкер белгіленген мерзімнен бұрын шығұға құқылы), «Е-4» санаты, 1 бірлік.

Лауазымдық жалақысы қызмет істеген жылдарына байланысты 100 695теңгеден 136 444 теңгеге дейін.

Негізгі функционалдық міндеттері: мәслихат шешімдерін мемлекеттік тіркеуге әзірлеуді қамтамасыз ету, мәслихат шешімдерінің тізімдемесін жүргізу; істер номенклатурасын жүргізу, құжаттарды мұрағатқа мемлекеттік сақтау үшін әзірлеу және тапсыруды қамтамасыз ету; аудандық мәслихат сессиялары, тұрақты комиссиялары отырыстарына ұсынылатын материалдарының толықтығын және рәсімдеу дұрыстылығына бақылау жүргізуді қамтамасыз ету;«Заң» деректер базасымен жұмыс жүргізу,  Қазақстан Республикасының заңнамаларымен жүктелген басқа да функцияларды, мәслихат құзыретіне жататын сауалдар бойынша мәслихат хатшысының, аппарат басшысының тапсырмаларын орындау.

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: гуманитарлық ғылымдар немесе құқық немесе әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес немесе жаратылыстану ғылымдары немесе техникалық ғылымдар және технологиялар немесе ауыл шаруашылық ғылымдары немесе қызмет саласында жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі;                                                                                                               «Назарбаев Университеті», «Назарбаев Зияткерлік мектептері» және «Назарбаев Қоры» мәртебесі туралы Заңға сәйкес, дербес білім беру ұйымында немесе Республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша шетелдік жоғары оқу орындарында осы лауазымның функционалдық міндеттеріне сәйкес келетін жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім.

 

      Мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару;                                                                                                       Жоғары немесе жоғарыдан кейінгі білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.                                                                                 Конкурс Қазақстан РеспубликасыМемлекеттік қызмет істері жәнесыбайлас жемқорлыққа қарсыіс-қимыл агенттігі төрағасының2017 жылғы 21 ақпандағы№ 40 1-қосымша«Б» корпусының мемлекеттік әкiмшiлiк лауазымына орналасуға арналған конкурсты өткiзу қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) негізінде жүргізіледі.                                                                          Жалпы конкурсқа қатысу үшін мынадай құжаттар ұсынылады:                      1) Өтініш;                                                                                                         2) 3х4 үлгідегі түрлі түсті суретпен осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысанда толтырылған "Б" корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына кандидаттың қызметтік тізімі (бұдан әрі - Қызметтік тізім);                               3) білімі туралы құжаттар мен олардың көшірмелерінің нотариалдық куәландырылған көшірмелері;                                                                                 "Болашақ" халықаралық стипендиясын иеленуші, сондай-ақ өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын Қазақстан Республикасының азаматтарына шетелдік жоғары оқу орындары, ғылыми орталықтары мен зертханалары берген білім туралы құжаттарды қоспағанда, Қазақстан Республикасы азаматтарының шетелдік білім беру ұйымдарында алған білімі туралы құжаттарының көшірмелеріне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған білімі туралы құжаттарды нострификациялау немесе тану куәліктерінің көшірмелері қоса беріледі.            "Болашақ" халықаралық стипендиясын иеленушілерге берілген білімі туралы құжаттарға "Халықааралық бағдарламалар орталығы" Акционерлік қоғамы берген Қазақстан Республикасы Президентінің "Болашақ" халықаралық стипендиясы бойынша оқуды аяқтау туралы анықтаманың көшірмесі қоса беріледі.                                                                                                            Өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын білімі туралы құжаттардың көшірмелеріне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған білімі туралы құжаттарды тану туралы анықтаманың көшірмелері қоса беріледі.       Персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) "Е-қызмет" интегралды ақпараттық жүйесі арқылы кандидаттың:                                                                                                            1) құжаттарды тапсыру сәтінде заңнаманы білуіне тестілеуден өткені туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы сертификаттың;  2) конкурсқа қатысу үшін құжаттарды тапсыру сәтінде уәкілетті органда жеке қасиеттерін бағалауды өту туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы қорытындының бар болуын тексереді.                                           Қағидалардың 76-тармағының 2) және 3) тармақшаларында көрсетілген құжаттардың көшірмелерін ұсынуға рұқсат етіледі. Бұл ретте, персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) құжаттардың көшірмелерін түпнұсқалармен салыстырып тексереді.                                                                                       Жалпы конкурсқа қатысу үшін мемлекеттік қызметші және Заңның       27-бабы 8-тармағы бірінші бөлігінде көрсетілген адам келесі құжаттарды тапсырады:                                                                                                                      1) Өтініш;                                                                                                          2) тиісті персоналды басқару қызметімен құжат тапсырғанға дейін бір айдан аспайтын уақытта расталған қызметтік тізім.                                         Конкурсқа қатысушы мемлекеттік қызметшілер тестілеуден өтпейді.Құжаттарды қабылдау мерзімі жалпы конкурс өткізу туралы хабарландыру соңғы жарияланғаннан кейін келесі жұмыс күнінен бастап 7 жұмыс күні.       Құжаттардың толық пакетін қолма-қол тәртіпте немесе почта арқылы тапсырған кандидаттарға конкурс комиссиясының хатшысы құжаттарды қабылдау туралы қолхатты береді. Құжаттардың толық пакетін электрондық түрде электрондық почта мекенжайына тыпсырған кандидаттарға қолхат электрондық түрде кандидаттың электрондық почта мекенжайына жолданады.      Құжаттардың толық емес пакетін немесе дәйексіз мәліметтерді ұсыну не құжаттардың қойылатын талаптарға сәйкес келмеуі персоналды басқару қызметінің (кадр қызметінің) не персоналды басқару қызметінің (кадр қызметінің) міндеттерін атқару жүктелген адамның оларды қараудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.                                                               Жалпы конкурсқа қатысатын және әңгімелесуге жіберілген кандидаттар оны кандидаттарды әңгімелесу жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап        3 жұмыс күні ішінде Ақкөл аудандық мәслихатының аппаратында өтеді.  Жалпы конкурсқа қатысатын және әңгімелесуге жіберілген кандидаттармен әңгімелесу қажет болған жағдайда қашықтықтан бейне байланыс құралдары арқылы өткізілуі мүмкін.Азаматтар біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне және беделіне қатысты (біліктілігін арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар берілуі туралы құжаттардың көшірмелері, мінездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады. Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның отырысына байқаушыларшақырылады. Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде он сегіз жасқа толған Қазақстан Республикасының азаматтары, оның ішінде мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органның (бұдан әрі - уәкілетті орган) жұмыскерлері қатыса алады. Байқаушы ретінде конкурс комиссиясының отырысына қатысу үшін адам әңгімелесу басталғанға дейін 2 сағаттан кешіктірмей персоналды басқару қызметін (кадр қызметін) хабардар етеді. Хабардар ету конкурс өткізу туралы хабарландыруда көрсетілген телефон бойынша немесе электронды пошта бойынша жүзеге асырылады.          Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкілетті органға немесе оның аумақтық бөлімшесіне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртібінде конкурс комиссиясының немесе персоналды басқару қызметінің (кадр қызметінің) шешіміне шағымдана алады.                                            Азаматтар конкурсқа қатысу шығындарын (әңгімелесу өтетін жерге келу және қайту, тұрғын үй-жайды жалдау, тұру, байланыс қызметінің барлық түрлерін пайдалану) өздерінің жеке қаражаттары есебінен жүргізеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Б» корпусының мемлекеттік       әкімшілік лауазымына  орналасуға конкурс өткізу           қағидаларының 2-қосымшасы

                                               Нысан           

____________________________________

_______________________________________      (мемлекеттік орган)                         

Өтініш

         Мені _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға арналған конкурстарға қатысуға жіберуіңізді сұраймын.                                                                          «Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасуға конкурс өткізу қағидаларының негізгі талаптарымен таныстым, олармен келісемін және орындауға міндеттеме аламын.                                                                                  Менің жеке мәліметтерімді, оның ішінде психоневрологиялық және наркологиялық ұйымдардан мәліметтерімді жинауға және өңдеуге рұқсатымды білдіремін.                                                                                                          Мемлекеттік органның интернет-ресурсында менің әңгімелесуімнің бейнежазбасын транляциялауға және орналасуға келісім беремін _______(иә/жоқ)                Ұсынылып отырған құжаттарымның дәйектілігіне жауап беремін.    Қоса берілген құжаттар:                                                                             _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Мекен жайы: ________________________________________________________

Байланыс телефоны: __________________________________________________

e-maіl: ______________________________________________________________

ЖСН: ______________________________________________________________

_______________                 ____________________________________

                (қолы)                                                   (Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда))

 

202 __ ж. «____» ___________

 

«Б» корпусының мемлекеттік

әкімшілік лауазымына

орналасуға конкурс өткізу

қағидаларының 3-қосымшасы

Нысан

 

 

«Б» КОРПУСЫНЫҢ ӘКІМШІЛІК МЕМЛЕКЕТТІК ЛАУАЗЫМЫНА

КАНДИДАТТЫҢ ҚЫЗМЕТТIК ТIЗIМІ

ПОСЛУЖНОЙ СПИСОК КАНДИДАТА НА АДМИНИСТРАТИВНУЮ

ГОСУДАРСТВЕННУЮ ДОЛЖНОСТЬ КОРПУСА «Б»

 

 

 

 

 ______________________________

 (тегi, аты, әкесiнiң аты (болған жағдайда)/

фамилия, имя, отчество (при наличии))

_______________________________

лауазымы/должность, санаты/категория

(болғанжағдайда/при наличии)

ЖЕКЕ МӘЛІМЕТТЕР / ЛИЧНЫЕ ДАННЫЕ

Туылған күні және жері/
Дата и место рождения

 

Ұлты/Национальность (по желанию)

 

Оқуорнынбiтiргенжылыжәнеоныңатауы/
Год окончания и наименование учебного заведения

 

Мамандығыбойыншабiлiктiлiгiғылымиатағы (болғанжағдайда)/
Квалификация по специальности ,ученая степень, ученое звание (при наличии)

 

Шеттiлдерiнбiлуi/
Владение иностранными языками

 

Мемлекеттiкнаградалары, құрметтiатақтары(болғанжағдайда)/ Государственные награды, почетные звания (при наличии)

 

Дипломатиялықдәріжесі, әскері, арнайыатақтарысыныптықшенi(болғанжағдайда)/дипломатический ранг, воинское, специальное звание, классный чин (при наличии)

 

Жазатүрі, оны тағайындаукүні мен негізітуралымәлiмет(болғанжағдайда)/
вид взыскания, дата и основания его наложения (при наличии)

 

Соңғыүшжылдағықызметініңтиімділігінжылсайынғыбағалаукүні мен нәтижесі, егерүшжыл-

дан кем жұмысістегенжағдайда, нақтыжұмысістегенкезеңіндегібағасыкөрсетіледі(мемлекеттік

әкімшілікқызметшілертолтырады)/

Дата и результаты ежегодной оценки эффективности деятельности за последние три года, в случае,

если проработал менее трех лет, указываются оценки за фактически отработанный период (заполняется государственными служащими)

 

 

 

ЕҢБЕК ЖОЛЫ

ТРУДОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ

Күні/Дата

қабылданған/ приема

Күні/Дата

босатылған/ увольнения

Күні/Дата қызметі, жұмыс

орны, мекеменіңорналасқанжері /должность,местоработы,местонахождение

организации қабылданған/приемабосатылған/

увольнения

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кандидаттыңқолы/

Подпись кандидата

_______________

күні/дата_________

 

 

 

 

 

 

Общий конкурс на занятие вакантной административной государственной

должности корпуса «Б» на период отпуска по уходу за ребенком основного работника до 6 января 2024 года (с правом выхода основного работника ранее указанного срока)

 

 

 

ГУ «Аппарат Аккольского районного маслихата» Акмолинской области (индекс 020100, Акмолинская область, Аккольский район город Акколь, улица Нурмагамбетова, 102, телефон для справок 8-716-38-2-09-62, 8-716-38-2-03-33, электронная почта: maslihat_akkol@mail.ru, akkol_masl@aqmola.gov.kz) (при отправке электронного письма с интранет портала государственных органов максимально допустимый объём файлов не более 20 Мб, с внешней почты (mail.ru. gmail.com и др.) - не более 5 Мб) объявляет общий конкурс на занятие низовой вакантной административной государственной должности корпуса «Б»:

Главный специалист организационного отдела государственного учреждения «Аппарат Аккольского районного маслихата» на период отпуска по уходу за ребенком основного работника до 6 января 2024 года (с правом выхода основного работника ранее указанного срока), категория«Е-4», 1 единица.

Должностной оклад в зависимости от выслуги лет от 100 695 тенге до 136 444 тенге.

Основные функциональные обязанности: обеспечение подготовки решений маслихата на государственную регистрацию, ведение регистра решений маслихата; ведение номенклатуры дел, обеспечение и подготовка сдачи документов в архив на государственное хранение; осуществление контроля за правильностью оформления и полнотой материалов, предоставляемых на рассмотрение постоянных комиссий, сессий районного маслихата; работа с БД «Закон»; выполнение иных функций, возложенных законодательством Республики Казахстан, поручений секретаря маслихата, руководителя аппарата по вопросам, входящим в компетенцию маслихата.

Основные требования к участникам конкурса:послевузовское или высшее, допускается послесреднее или техническое и профессиональное образование в области гуманитарных наук или права или социальных наук, экономики и бизнеса или естественных наук или технических наук и технологий или  сельскохозяйственных наук или услуг, при наличии не менее одного года стажа работы на государственных должностях или не менее двух лет стажа работы в областях, соответствующих функциональным направлениям конкретной должности данной категории.                                                                 Высшее и (или) послевузовское образование, соответствующее функциональным обязанностям данной должности в автономной организации образования согласно Закону «О статусе «Назарбаев Университет», «Назарбаев Интеллектуальные школы» и «Назарбаев Фонд», либо в зарубежных высших учебных заведениях по приоритетным специальностям, утверждаемым Республиканской комиссией.

 

      Наличие следующих компетенций: стрессоустойчивость, инициативность, ответственность, ориентация на потребителя услуг и его информирование, добропорядочность, саморазвитие, оперативность, сотрудничество и взаимодействие, управление деятельностью;                                                 Опыт работы при наличии послевузовского или высшего образования не требуется.                                                                                                                 Конкурс проводится на основе Правил проведения конкурса на занятие административной государственной должности корпуса «Б» (далее - Правила), утверждённых приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции от 21 февраля 2017 года № 40.                                                                                                            Для участия в общем конкурсе представляются следующие документы:        1) заявление;                                                                                                2) послужной список кандидата на административную государственную должность корпуса «Б» с цветной фотографией размером 3х4 по форме, согласно приложению 3 к Правилам (далее - Послужной список).                       3) копии документов об образовании и приложений к ним, засвидетельствованные нотариально;     К копиям документов об образовании, полученным гражданами Республики Казахстан в зарубежных организациях образования, прилагаются копии удостоверений о признании или нострификации данных документов об образовании, выданных уполномоченным органом в сфере образования, за исключением документов об образовании, выданных зарубежными высшими учебными заведениями, научными центрами и лабораториями гражданам Республики Казахстан - обладателям международной стипендии «Болашак», а также подпадающих под действие международного договора (соглашение) о взаимном признании и эквивалентности. К копиям документов об образовании, выданных обладателям международной стипендии «Болашак», прилагается копия справки о завершении обучения по международной стипендии Президента Республики Казахстан «Болашак», выданной акционерным обществом «Центр международных программ». К копиям документов об образовании, подпадающих под действие международного договора (соглашения) о взаимном признании и эквивалентности, прилагаются копии справок о признании данных документов об образовании, выданных уполномоченным органом в сфере образования.                                                                       Службой управления персоналом (кадровой службой) посредством интегрированной информационной системы «Е-қызмет» проверяется наличие у кандидата (за исключением лиц, указанных в пункте 79 настоящих Правил):                  1) сертификата о прохождении тестирования на знание законодательства с результатами не ниже пороговых значений по программе тестирования для категории объявленной должности, действительного на момент подачи документов;                                                                                                               2) заключения о прохождении оценки личных качеств в уполномоченном органе с результатами не ниже пороговых значений, действительного на момент подачи документов для участия в конкурсе.

         Допускается предоставление копий документов, указанных в подпунктах 2) и 3) пункта 76 Правил. При этом служба управления персоналом (кадровая служба) сверяет копии документов с подлинниками.

         Для участия в общем конкурсе государственным служащим и лицом, указанным в части первой пункта 8 статьи 27 Закона, предоставляются следующие документы:

         1) заявление;

         2) послужной список, заверенный соответствующей службой управления персоналом не более чем за один месяц до дня представления документов.

         Государственные служащие, участвующие в конкурсе, тестирование не проходят.

         Срок приёма документов 7 рабочих дней, который исчисляется со следующего рабочего дня после последней публикации объявления о проведении общего конкурса.

         Кандидатам, представившим полный пакет документов в нарочном порядке или по почте, секретарь конкурсной комиссии выдает расписку о принятии документов. В случае представления полного пакета документов в электронном виде на адрес электронной почты расписка направляется в электронном виде на адрес электронной почты кандидата.

         Представление неполного пакета документов, либо недостоверных сведений, либо несоответствии документов предъявляемым к ним требованиям является основанием для отказа в их рассмотрении службой управления персоналом (кадровой службы) либо лицом, на которое возложено исполнение обязанностей службы управления персоналом (кадровой службы).     Кандидаты, участвующие в общем конкурсе и допущенные к собеседованию, проходят его в аппарате Аккольского районного маслихата, в течение  3 рабочих дней со дня уведомления кандидатов о допуске их к собеседованию.

         Собеседование с кандидатами, участвующими в общем конкурсе и допущенными к собеседованию при необходимости может быть проведено посредством дистанционных средств видеосвязи. Граждане могут предоставлять дополнительную информацию, касающуюся их образования, опыта работы, профессионального уровня и репутации (копии документов о повышении квалификации, присвоении ученых степеней и званий, характеристики, рекомендации, научные публикации, иные сведения, характеризующие их профессиональную деятельность, квалификацию).

         Для обеспечения прозрачности и объективности работы конкурсной комиссии на её заседание приглашаются наблюдатели. В качестве наблюдателей на заседании конкурсной комиссии могут присутствовать граждане Республики Казахстан не моложе восемнадцати лет, в том числе работники уполномоченного органа по делам государственной службы. Для присутствия на заседании конкурсной комиссии в качестве наблюдателя лицо уведомляет службу управления персоналом (кадровую службу) непозднее       2 часов до начала проведения собеседования. Уведомление осуществляется по телефону или по электронной почте, указанным в объявлении о проведении конкурса.

         Участники конкурса и кандидаты могут обжаловать решение конкурсной комиссии или службы управления персоналом (кадровой службы) в уполномоченный орган или его территориальное подразделение, либо в судебном порядке.

         Расходы по участию в конкурсе (проезд к месту проведения собеседования и обратно, наем жилого помещения, проживание, пользование услугами связи всех видов) граждане производят за счет собственных средств.

 

 

 

Дата публикации: 15.03.2021г.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Приложение 2                       к Правилампроведения конкурса на занятие         административнойгосударственнойдолжности         корпуса «Б»                                                                Форма

_____________________________________

______________________________________        (государственный орган)

Заявление

         Прошу допустить меня к участию в конкурсах на занятие вакантных административных государственных должностей   _______________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________

         С основными требованиями Правил проведения конкурса на занятие административной государственной должности корпуса «Б» ознакомлен (ознакомлена), согласен (согласна) и обязуюсь их выполнять.                                     Выражаю свое согласие на сбор и обработку моих персональных данных, в том числе с психоневрологических и наркологических организаций.                    С трансляцией и размещением на интернет-ресурсе государственного органа видеозаписи моего собеседования ___________.              (да/нет)

                Отвечаю за подлинность представленных документов.              Прилагаемые документы:                                                                           _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Адрес: _____________________________________________________________

Номера контактных телефонов:________________________________________

e-mail: _____________________________________________________________

ИИН: ______________________________________________________________

_______________        ______________________________________________

                                               (подпись) (Фамилия, имя, отчество (при его наличии))

«____» ____________ 202 __ г.                                                                                     

 

 

Приложение 3
к Правилам проведения конкурса

на занятие административной

государственной должности корпуса «Б»

 


форма

 

«Б» КОРПУСЫНЫҢ ӘКІМШІЛІК МЕМЛЕКЕТТІК ЛАУАЗЫМЫНА

КАНДИДАТТЫҢ ҚЫЗМЕТТIК ТIЗIМІ

 

ПОСЛУЖНОЙ СПИСОК КАНДИДАТА НА АДМИНИСТРАТИВНУЮ

ГОСУДАРСТВЕННУЮ ДОЛЖНОСТЬ КОРПУСА «Б»

 

           

 

__________________________________________________________________________                                                        тегi, атыжәнеәкесiнiң аты (болғанжағдайда)/

                                               фамилия, имя, отчество (при наличии)

__________________________________________________________________________
                       
лауазымы/должность, санаты/категория

                                               (болғанжағдайда/при наличии)

_____________________________________________________

           

 

ЖЕКЕ МӘЛІМЕТТЕР/ЛИЧНЫЕ ДАННЫЕ

1.

Туғанкүніжәне жерә/
Дата и место рождения

 

 

 

2.

Ұлты(қалауы бойынша)

Национальность (по желанию)

 

 

3.

Оқуорнын бiтiргенжылыжәнеоныңатауы/
Год окончания и наименование учебного заведения

 

4.

Мамандығыбойыншабiлiктiлiгi, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы (болған жағдайда)/

Квалификация по специальности, учёная степень, учёное звание (при наличии)

 

5.

Шетел тiлдерiн бiлуi/
Владение иностранными языками

 

6.

Мемлекеттiк наградалары, құрметтiатақтары(болған жағдайда)/Государственные награды, почётные звания (при наличии)

 

7.

Дипломатиялықдәрежесi, әскери, арнайыатақтары, сыныптықшенi(болған жағдайда)/
Дипломатический ранг, воинское, специальное звание, классный чин (при наличии)

 

8.

Жаза түрі, оны тағайындау күні мен негізі (болған жағдайда)/Вид взыскания, дата и основания его наложения (при наличии)

 

9.

Соңғы үш жылдағы қызметінің тиімділігінің жыл сайынғы бағалау күні мен нәтижесі, егер үш жылдан кем жұмыс істеген жағдайда, нақты жұмыс істеген кезеңіндегі бағасы көрсетіледі (мемлекеттік әкімшілік қызметшілер толтырады)/
Дата и результаты ежегодной оценки эффективности деятельности за последние три года, в случае, если проработал менее трёх лет, указываются оценки за фактически отработанный период (заполняется государственными служащими) государственного служащего (дата и оценка)

 

 

ЕҢБЕК ЖОЛЫ/ТРУДОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ

 

Күні/ Дата

қызмтеі, жұмысорны, мекеменің орналасқанжерi/
должность, место работы, местонахождение организации

қабылданған/

приёма

босатылған/ увольнения

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_______________________________________________

Кандидаттың қолы/

подпись кандидата

 

 __________________________

 күні/дата

 

 

 

E-mail: maslihat_akkol@mail.ru
Контактный телефон: 8 (716 38) 2-25-73
2-03-33